RELACJA→ Cyberprzestrzeń: Pierwsze Warsztaty za nami

Jesteśmy po pierwszym spotkaniu warsztatowym, jakie odbyło się w naszej szkole 15 listopada 2016 r. Rodzicom dziękujemy za przybycie i zaangażowanie, to ważne, gdy szukamy rozwiązania, a także zrozumienia tej wirtualnej rzeczywistości.
Głównym tematem spotkania były gry komputerowe -  W CO TY GRASZ?!
Ryzykowne gry – wpływ gier komputerowych na kształtowanie świadomości i postaw młodych ludzi.
Gry komputerowe nakierowane są wyłącznie na WALCZ i ZWYCIĘŻAJ, w ten sposób kreują osobowość zdeterminowaną na osiągnięcie sukcesu za wszelką cenę. Nie bez powodu  magia gier komputerowych jest uważna we współczesnym świecie za elektroniczny narkotyk.
Jakimi zasadami należy się kierować zezwalając dziecku na granie w gry komputerowe? Kiedy należy zaprosić go do tego świata?
 Warsztaty zostały przygotowane na podstawie konferencji  pt. „Zagrożenia cyberprzestrzeni i świata wirtualnego – aspekty teoretyczne i empiryczne”, która się odbyła się w Zielonce, prowadzona przez pana  dr hab. Józefa Bednarka i panią dr Annę  Andrzejewską.
To spotkanie stało się inspiracją do podzielenia się z rodzicami pozyskaną wiedzą oraz wspólnego podjęcia tak szerokiego tematu jak wirtualna przestrzeń. Zapraszamy do FOTORELACJI.
Przed nami kolejne spotkanie  13 grudnia 2016 r. – „OSACZENI W CYERPRZESTRZENI” – uzależnienia od przestrzeni cyfrowej, bunt zamkniętego pokoju .
Spotkania towarzyskie, spontaniczna rozmowa niestety, w dzisiejszych czasach zostały skutecznie wyparte przez Internet, który zamiast ułatwiać życie,  stał się realnym zagrożeniem  dla dzieci, a nawet dla dorosłego człowieka.
Umysł jako narzędzie Internetu?! Coraz częściej pojawia się zjawisko uzależnienia od cyberprzestrzeni.
Jakie są przyczyny, jakie skutki tego zjawiska, co należy zrobić, kiedy się niepokoić, kiedy należy szukać pomocy???
Na te pytania postaramy się wspólnie z Państwem znaleźć właściwe odpowiedzi.
 Zapraszamy 13 grudnia 2016 r., startujemy punktualnie o 18:15.

TU najdziecie Państwo ważne informacje, którymi należy się kierować przy wyborze gier komputerowych.